تا پایاناسفند ماه و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس؛

خرید بک لینک

غمگین: مقرری بگیران بیمهبیکاری نیازی به مراجعه حضوری ندارند

غمگین: مقرری بگیران بیمهبیکاری نیازی به مراجعه حضوری ندارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: مقرری بگیران بیمه بیکاری برای انجام حضور و غیاب تا پایاناسفند ماه نیاز به حضور فیزیکی در ادارات تابعه ندارند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، ارسلان غمگین اظهار کرد: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس اقدامات پیشگیرانه در دستور کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  قرار گرفت و همان تأییدیه ماه گذشته (بهمنماه) بهمنظور اعلام به شعب تأمین اجتماعی برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری اسفندماه ارسال میشود.

وی گفت: شهروندان توصیههای خود مراقبتی را تا پایان زمان بروز خطر بیماری کرونا جدی بگیرند؛ قطعاً با همافزایی در رعایت موارد بهداشتی این بیماری را شکست خواهیم داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه و تأمین اجتماعی تصریح کرد: بهمنظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس مستمری بگیران بیمه بیکاری تا پایان اسفندماه برای انجام حضور و غیاب نیازی به حضور فیزیکی در ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ندارند و همان تأییدیه ماه گذشته (بهمنماه) بهمنظور اعلام به شعب تأمین اجتماعی برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری اسفندماه ارسال میشود.

به منظور مقابله و پیشگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا و ضرورت محافظت از سلامت کارکنان و مراجعان، همه مراجعه کنندگان می توانند با مراجعه به نشانی  https://khouzestan.mcls.gov.ir خدمات خود را دنبال کنند.

بداهه اعضای انجمن خروش کارون اهواز...

ما را در سایت بداهه اعضای انجمن خروش کارون اهواز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: سه شنبه 1 مهر 1399 ساعت: 21:02

صفحه بندی